poniedziałek, 12 maja 2014

Powrót...

Po półtora roku od ostatniej notki postanowiłem wrócić do częstszego warzenia i pisania o tym (oraz na inne tematy okołopiwne).

Sporo zmieniło się przez ten czas - sklepu już nie ma, Marysi nie ma co poniekąd złożyło się na moje "lenistwo piwowarskie".

Ale za to powstała Wrocławska Inicjatywa Piwowarska, w której zebraniu założycielskim miałem zaszczyt uczestniczyć. Później kontakt się nieco urwał, dopiero w ten weekend na WFDP spotkałem prężnie działających kolegów i uznałem, że to wstyd nie móc pochwalić się żadnymi osiągnięciami w takim czasie. Aktualnie na koncie mam 30 warek, jako, że to okrągła liczba, jest to też jakaś przesłanka żeby powrócić do opisywania. Najbliższa warka zaplanowana jest już na ten tydzień!

Zatem zapraszam, mam nadzieję, że wystarczy mi zapału i wytrwałości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz